surat cinta?


surat cinta yang dinanti.
VP seorang rakan yang saya coach secara informal untuk membeli hartanah.


Share:

5 ulasan:

Dale Ibrahim berkata...

salam
sy pun dh dpt surat cinta yg sama..kawan RN 4 tingkat bwh unit sy..tp nmpknya sebln lagi la jwbnya nk tgu final disbursement

sitiezahim berkata...

surat cinta yg menarik atau tak? *hahaha tak paham

rohaniah noor berkata...

Dale Ibrahim, oh berjiran lah tuan dengan rakan saya nanti. tahniah tuan! tak apa.. 2 tahun lebih boleh ditunggu, apatah lagi sebulan.

sitie, hahaha.. ni surat cinta menarik la. dia bagitau yang dah boleh serah kunci asalkan bayaran 5% terakhir dijelaskan oleh bank. maknanya anytime dari sekarang boleh dapat kunci.

narfey berkata...

Nampaknya saya kena pindah la macam ni. Kondo tu orang dah nak masuk. Situ akses teruk. Jalan masuk adalah jalan kecil lalu terowong komuter. Sekarang pon dah sesak.

Ustaz Rais berkata...

Oh! Kalau pergi dan balik kerja, hari-hari saya lalu sini. Sekolah tempat saya mengajar betul-betul menghadap apartment ni.

Semoga ada rezeki saya suatu hari nanti di sini. :)

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog