adegan-adegan taiko rumah lelong

Alhamdulillah... syukur semalam Kursus Taiko Rumah Lelong Dalam Masa 1 Hari telah berjaya dijalankan
tanda sebarang masalah, semuanya berjalan lancar

bilik seminar semalam memang hangat
macamana hangatnya Mega Auction CIMB!

a pictuer worth thousand words kan..
so mari layan gambar-gambar ini
bunga raya adalah nama bunga kebangsaan kita.


dewan sudah bersedia. saya selalunya orang paling awal sampai ada orang mahu lawan?

afrezal kata siti farazila nyanyi lagu ramlah ram, kau kunci cintaku di dalam rumah lelongmu

lelong lelong!

saya tak hafal lirik, kata hishamudin

"ko rasa aku leh lawan tak suara hisamudin tadi:", tanya fhati kepada mazli.

"boleh tahan juga lah persembahan hisamuddin ni", kata ain dalam hati

"rasa kumpulan kita ada harapan lah untuk menang", kata omar kepada rafiszah.  "saya yakin!" kata rafiszah pula.

lirik banyak silap ni, kata ketua juri.
Alamak, rugilah markah, kata hisamudin

saya tujukan lagu Mr Simple dari Super Junior kepada rakan-rakan kumpulan saya, kata asyraff

Nyanyi betul-betul tau asyraff, pesan wan

persembahan cool dari en rahzif

yeah yeah.. masa utk ku menunjukkan bakat!

markah juri belum campur undian sms


anda semua menunjukkan showmanship yang baik. tingkatkan prestasi, kata pengkritik tetap, haruki.
Fara melopong mendengar

juri dan pengkritik di kerusi juri

tekun..

hisamudin: untung ke rumah ni?
rafiszah: sure untung ni.. kita beli je bang..

hisamuddin: hm.. untung ke tak ye.. dilema...
dr hidayat: apa soalan lagi nak tanya peguam ni eh?


Maaf, kami hanya menjawab soalan berkaitan rumah lelong sahaja. jangan tanya pencuci muka atau salun kecantikan mana yang kami pergi yang menyebabkan kami kekal cantik dan wajah bersinar-sinar ini. kata puan rahayu dan disokong oleh puan nurul.



ramli: orang sebelah tu bincang apa?

en rahzif, puan fazillah dan puan raja noraisyah

yeayyy.. kami menang!!

dan sepertimana yang saya umumkan kelmarin
saya tujukan kursus ini kepada rakan blogger saya yang juga introducer domain neocyber saya
orangnya ialah arlina razak.

terima kasih datang :)
sangat gembira dapat berjumpa semalam


err.. teknik pencahayaan yang kurang baik menyebabkan saya nampak kurang tinggi pulak.

Founders of Property N Co, proud of you gals! 



hmm.. ni pulak akibat kesan khas yang made in china menyebabkan saya nampak lebar.

Semua peserta Taiko Rumah Lelong Dalam Masa 1 Hari.
anda memang best habis!


Share:
Catat Ulasan

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog