Tak sempat buat facial

Alamak...
macam tak sempat je saya nak buat facial ni.
muka sunburnt semasa di Turki.

Kalau muka sunburnt begini, nanti tak sama lah dengan kecomelan dalam poster ini.


Hmm.. kalau muka dah lebih gelap dar gambar ni, macamana ya?
kecewa lah peminat-peminat saya nanti.
Kantoilah muka saya yang gelap ni..

Tapi kalau tak kisah dengan kegelapan muka saya dan masih nak mendengar perkongsian speaker otai lain, jemput hadir ke Havoc Hartanah 2.0 esok dan lusa,
20 dan 21 September 2014.
20 hb sesi BI
21 hb sesi BM.

Yuran murah giler kababomm..
cuma RM60 untuk salah satu sesi dan RM 90 untuk kedua-dua sesi.

Untuk semua peserta seminar yang saya pernah anjurkan, ada diskaun 50% pula.
wow wowww...
kalau ada kawan-kawan peserta yang belum dapat email tawaran diskaun, beritahu saya ya.

mana nak dapat belajar dengan tuan Azizi Ali, Faizul Rizuan, Ho Chin Soon, Adam Alwi, SIva Shanker, Abang Ensem, Wan Infolelong, Mekanik Wang dan ramai lagi yang pakar dalam niche masing-masing dengan harga hilang akal begini.

pendaftaran ada buka lagi ni,
Klik DI SINI.



Memandangkan saya tak sempat buat facial dan betulkan semula tona kulit yang tak sekata ni, nampaknya saya agak kurang cun lah nanti.
huhuhu...
nasib baik saya punya, sesi Ahad pagi.

Mana timun?
nak beli timun...
katanya sapu timun kat kulit muka boleh membantu...
Share:

2 ulasan:

Unknown berkata...

insyallah...
saya akan hadir...nak tengok
Cik Rohaniah buat selfie
atas stage dengan kulit ____

hehehe..
All the best!

Unknown berkata...

Macam best jer seminar ni,tapi saya masih lagi baru dalam bidang ni..nak gak belajar.Insyaallah kalau ada masa saya nak datang gak seminar2 cam ni di masa yang lain
Usahawan Prepaid

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Highlight

Pengeluaran RM500 KWSP sempena serangan Covid 19. Apa kesannya?

Masih lagi dalam Arahan Kawalan Pergerakan. Semalam Perdana Menteri kita membuat pengumuman, rakyat Malaysia boleh keluarkan wang dari aka...

Popular Posts

Translate Blog

Blog Archive

Arkib Blog