perasan retis

Alhamdulillah..
Malam tadi dah tidur di atas katil sendiri
Setelah 10 malam tidur di bumi asing yang begitu cantik.

Walaupun keletihan, hari ini saya bangun awal dengan begitu bersemangat!
Sebab hari ni saya feeling-feeling macam artis yang nak lancarkan album baru.

Wahhhhh feeling over!

Sebenarnya jamm 10.30 pagi nanti saya perlu menghadiri satu sidang akhbar
Masih ingat Konvensyen Pejuang Hartanah yang saya pernah kongsikan di sini sebelum ini?
Konvensyen yang akan diadakan pada 3 dan 4 Mei nanti.



Speaker dia power-power.
Ada Ahyat Ishak, Dr Wan Shah Razali, Faizul Rizuan,  Ishmael Ho, Yusnizam Yusof, tuan Khairul Anuar, Fadhli UNIC, Sr Sulaiman Akhmady dan coach Bahar.

Haaaa.... Saya akan melengkapi kekacakan speaker-speaker yang ada nanti.
Katanya, kalau ada wanita, menariksss sikit kan..
Biar lah speaker wanita tu berbadan rendah dan agak poyo pun...

Tapi saya masih risau ni..
Tak cun la muka depan kamera ni nanti
Sebab saya belum sempat pergi buat facial lagi ni lepas balik dari china..
Mesti kurang berseri nanti muka saya ni..

Macamana ni..
Retis ni dah la muka menggelupas
Tak ada mekap artis pula..
Dah tu saya blur.. Apa nak cakap nanti ya?
Tak pernah buat kerja macam ni

Pendaftaran konvensyen masih dibuka.
Boleh pergi kehttp://www.pejuanghartanah.com/kph/index.html
Share:
Catat Ulasan

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog