8 speaker: 1 paling kerdil

Anda hadir ke satu tempat
nak belajar bagaimana untuk buat duit dari pelaburan hartanah
Sekali, tengok-tengok ada 8 orang pakar berkongsi dengan anda rahsia mereka
mereka kongsi analisa peta
mereka kongsi trend pasaran hartanah semasa
mereka kongsi Formula U+H
mereka kongsi teknik menyewakan rumah

dan macam-macam lagi.

Dari satu acara tu, anda boleh dapat maklumat mengenai
- impak LRT dan MRT
- impak beli bumi lot, bumi kuota dan unit bumi reserve
- mana bohong maa benar dalam pelaburan hartanah
- konsep Islam dan Harta

dan lain-lain lagi.

Menarik kan?

Haa... demi acara yang sangat menarik inilah, saya telah dilamar oleh pihak penganjur untuk turut sama berkongsi ilmu saya yang sedikit ini di dalam pentas Konvensyen Pejuang Hartanah.



Konvensyen ini akan diadakan pada:

Tarikh: 3 dan 4 Mei 2014
Masa: 8.30am hingga 6.30pm
Tempat: Shah Alam Convention Centre (SACC)

Sebenarnya ketika saya menerima pelawaan ini, saya tak tahu pun siapa speaker lain yang akan dijemput.
Saya hanya tahu, Ahyat Ishak sudah pastilah ada kerana dia organiser.
Tapi speaker lain, saya tak bertanya.

Namun kemudian bila laman web konvensyen ini siap, mata saya terbeliak melihat 7 orang speaker lain.
Alamak.. semua nama-nama besar.



Ahyat Ishak



Dr Shah Razali


Faizul Rizuan


Yusnizam Yusoff


Ishmael Ho


CR Fadzli UNIC.


peguam dan penulis buku tuan Khairul Anuar pun ada.

speaker kelapan adalah saya sendiri..


Rohaniah Noor

Macam terasa kerdil sangat pula nak berdiri di samping mereka ni nanti...
(dah la memang saya kot yang paling rendah bila berdiri dengan mereka nanti.. huhuhu)
kemudian, saya seorang sahaja perempuan.
erkkk..

Pendaftaran telah pun dibuka.
saya harap kawan-kawan dapat daftar dan tandakan tarikh ini dalam kalendar anda
Sebab ada sesetengah speaker di sini jarang-jarang buat seminar sendiri
hanya boleh baca buku tulisan mereka sahaja.

Yuran konvensyen ni pun sangat berpatutan
Cma RM399 sahaja untuk seorang
atau RM699 untuk 2 orang
dan dengan yuran sekecil ini, anda dapat belajar dari 8 orang speaker dan pelabur hartanah tegar sekaligus.

Power kan...?

Untuk mendaftar dan maklumat lanjut, boleh KLIK DI SINI.

0