Jana 30k setahun melalui rumah lelong?

Tahun 2014 nampaknya semakin mencabar kan untuk pelabur hartanah.
Bila tengok harga hartanah baru, wow wowww.. Pasti tak lulus pinjaman ni.
Mana taknya...
Harga rumah kondominium 3 bilik 2 bilik air pun dah mencecah RM 500k ke atas.
Kalau yang berharga kurang RM 300k, hanyalah unit studio seluas 450 sqft sahaja..
Haihh...
Macamana nak duduk dengan anak-anak?

Ahaa... Jangan terasa masa depan gelap.
Masih ada caranya untuk anda membeli rumah 3 bilik 2 bilik air dengan harga di bawah RM 200k.
Peluang masih ada melalui pembelian hartanah lelong dan subsale.
Malah, tahukah anda ada ramai orang yang berjaya menjana keuntungan sekurang-kurangnya RM 20k- 30k dalam masa setahun.

*******************************************
Seminar Taiko Rumah Lelong sesi Feb 204

*******************************************
Propertywaltz.com akan membawakan dua orang taiko rumah lelong.



Siti Farazila, pakar rumah lelong wanita yang fokus kepada strategi keep.
Beli rumah lelong untuk jana wang sewa power-power setiap bulan.



Sifu Shafie Bustan, pakar rumah lelong yang telah berjaya menjana untung besar melalui strategi flip.
Beli dan jual semula.

Saya pula akan bertindak sebagai emcee dan penyelaras program.

Seminar ini akan diadakan pada

Tarikh: 16 Februari 2014, Ahad
Masa: 9.00 pagi - 5.00 petang
Tempat: International Youth Center, Bandar Tun Razak, KL.

Yuran
          RM 228 seorang untuk salah satu seminar
          RM  428 seorang untuk kedua-dua dua seminar

ISTIMEWA untuk ahli Kelab Alien Hartawan SAHAJA.
Yuran: RM 178 seorang untuk satu tiket

***********************
Cara mendaftar

**********************

2 langkah untuk mendaftar:

1) mohon tuan / puan membuat pembayaran ke
- akaun CIMB 16010000461106 atas nama Kaseh Trading and Services; atau
- akaun maybank 166010190175 atas nama Rohaniah Noor

Masukkan alamat email propertywaltz@gmail.com untuk notifikasi sistem perbankan online.

2) Isi borang pendaftaran dengan mengemukakan butiran bayaran di
http://bit.ly/borang-taikolelong0214

Sebarang pertanyaan boleh sms atau call +60 18-968 7803
Maaf, tempat adalah terhad kepada maksima 30 orang sahaja.

Jumpa di sana ya!

Antara gambar seminar Taiko Rumah Lelong sesi Oktober 2013.





Share:
Catat Ulasan

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog