saya dah cakap, saya masih muda...

Saya dah cakap, saya masih muda...
Ramai tak percaya.. ramai kawan-kawan buat icon :P bila saya cakap macamni

Haa.. kan sekarang anda boleh tengok..
Mereka pun kata saya masih muda.
Kalau tidak, takkan la tajuk artikel ini sebegini kan...

'Young & Savvy Investors: Secret Revealed"



ahaa....
alhamdulillah.. 
saya diberi peluang ditemuramah untuk cerita saya ditulis di dalam Majalah Property Insights isu Oktober 2013.
Walaupun saya tak sehebat blogger hartanah atau pelabur hartanah lain di luar sana, tapi saya rasa teruja juga.
tak pernah pun berangan muka saya ni layak dicetak berwarna dalam beberapa ribu salinan.
heeee....

Ini cover majalah isu ini.



Penulis artikel ini, en Najib merupakan anak muda yang sangat baik.
Baik sangat orangnya.. sanggup datang ke Alamanda untuk temuramah saya.

Saya pula bila dihubungi oleh en Najib untuk buat temujanji bertemu, saya jadi gabra
kemudian mula risau.. nak pakai baju apa?
hahahaha.

kawan-kawan saya tahu, saya bukan kaki shopping.
saya tak ada banyak baju yang boleh dibawa ke majlis.
banyak tshirt sempoi dan baju yang dah agak lusuh je.

Blur, saya tanya pendapat Haruki.
Kata beliau, dia suka tengok saya pakai jaket coklat ni.
haaa... saya pun apa lagi... seterika jaket tu, kameja peach, tudung peach dan jeans.
harapnya nampak ok la kan...
harap tak bikin malu majlis... hehehe....




Selain kisah saya, ada juga perkongsian seorang lagi pelabur hartanah muda
haa.. yang ni memang sangat muda.
Patrick Chay atau lebih terkenal dengan nama patchay memang hebat.
umur baru 26 tahun tapi portfolio hartanahnya sudah RM 1 juta



woww...
Kiranya pertembungan Gen X dan Gen Y la ni .. hmm...
Jadi... kalau nak tahu apa cerita kami berdua, boleh la dapatkan majalah ni.
Insya Allah, masih ada di kedai-kedai majalah.

Terima kasih kepada en Najib kerana menulis artikel yang hebat ini.
Begitu juga dengan penerbit majalah ini, Mr Chua.
Terima kasih tak terhingga kepada mereka berdua.

Ni kiranya pertama kali dalam sejarah saya ni.. 
tak tahu bila lagi akan ada artikel sebegini
jadi, elok sangat lah kalau anda beli dan framekan di bilik kerja anda.
Buat kenangan. hehehehe....

(ok, dua ayat terakhir itu sangat poyo.. )
6