jejaka kacak muka 39

muka surat 39

nak tahu siapa jejaka kacak pujaan saya?
cuba buka muka surat 39

dah la kacak, pelabur hartanah pula..
aish... ada kat muka surat 39

pakai cermin mata pun kacak
tak pakai cermin mata pun kacak
memang sesuai diletakkan di muka surat 39

selain kacak, berani pula
dan memang tegap badannya
ada kat muka surat 39

kalau lah dia tiba-tiba telefon saya nak menyewa rumah saya
itu baru betul bulan jatuh ke riba
semua perabot saya sanggup tukar
hai.. si kacak muka surat 39

jemput kawan-kawan
jemput download MAJALAH INI dan buka muka surat 39



tuah muka surat 39
gambar saya dan gambar dia dah dekat-dekat dah ni..
adakah bermakna hati juga akan semakin dekat?

tapi kan...
sayangnya dia lebih muda pula...
aishh....
Share:
Catat Ulasan

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog