bagaimana melabur hartanah tanpa modal?

Ramai orang merungut..
nak beli rumah tapi tak cukup duit untuk bayar deposit
maka ramailah yang melangut begitu sahaja..

harga rumah makin naik, tapi mereka tak juga turut sama-sama naik bas
tak turut sama-sama membeli dan melabur lah maksud saya

mereka menyelahkan takdir, menyalahkan pemaju jual harga mahal, menyalahkan spekulator
tapi mereka kat situ juga.. menunggu dan terus menunggu

tapi sebenarnya kita boleh buat pelaburan hartanah tanpa modal pun..
tak semestinya kena ada puluh puluh ribu..
macamana caranya?

rakan pelabur saya, Saufi Karim ada kongsikan dalam ebook terbaru beliau, Pelaburan Hartanah Tanpa Modal'



saya telah membaca ebook ini. memang banyak info yang dikongsikannya

kalau ebook lain biasanya ada dalam lebih kurang atau kurang dari 50 muka surat
tapi penulis ini bermurah hati menulis hingga 107 muka surat

Ada 6 bab di dalamnya dan juga 7 artikel bonus.

Keseluruhannya, antara kandungan ebook ini adalah:

- Apa itu Pelaburan Hartanah Tanpa Modal
- 5 Cara Bagaimana membuat Pelaburan Hartanah Tanpa Modal
- 8 pengalaman case study bagaimana pelaburan hartanah tanpa modal berjaya dilakukan
- Pengiraan Duti Setem dan Yuran Guaman
- Perbandingan MRTA dan MLTA
- jenis-jenis perbankan islam
- Tips mengenalpasti lokasi yang bagus
- Teknik untuk mudah lulus pinjaman
- 10 lokasi paling hot di Lembah Klang

Bagi pendapat saya, ebook ni memang wajib anda miliki jika ingin tahu bagaimana pelabur hartanah yang berjaya begitu rancak melakukannya walaupun modal mereka tak besar mana pun.
terutama kepada mereka yang baru nak belajar dalam pelaburan hartanah kan..

Saufi Karim banyak berkongsi pengalaman beliau sendiri dan pengalaman kawan-kawannya dalam bentuk penceritaan
namun di dalam penceritaan itu, ada teknik-teknik dan ilmu-wajib-tahu yang dia selitkan
jadi, tak ada lah nampak macam menulis buku teks kan

Bagi saya, pelabur hartanah perlu buat untung semasa membeli rumah, bukan semasa menjualnya.

Jadi kalau berminat nak membacanya, boleh pergi ke website ebook ini dan dapatkannya.



2