Apa yang patut dibeli untuk kaya?

Setiap pelabur ada profil unik mereka sendiri
ada yang bergaji kurang RM 2,000 sebulan
ada yang bergaji RM 10,000 sebulan

ada yang komitmennya dah sedia tinggi
ada yang masih bujang dan kurang komitmen

ada yang suka melayan karenah penyewa dan ada banyak masa
ada yang sangat sibuk dan punya masa yang sangat terhad

jadi, setiap orang profilnya unik tapi mereka sangat berminat untuk membina pendapatan pasif melalui pelaburan hartanah

untuk berjaya dan kaya melalui pelaburan hartanah, pelabur perlu tahu profilnya, kekurangannya, kelemahannya dan sesuaikan dengan jenis hartanah yang ada di pasaran.
Jenis hartanah ini kemudiannya dimasukkan dan disusun di dalam strategi pelaburan anda.

Mungkin artikel  yang saya tulis di Majalah Niaga ini dan sambungannya di sini boleh membantu kawan-kawan.

Masih ada masa kot, selamat hari raya!!!

(kalau profil macam yang sedang tidur ni, hartanah apa yang sesuai untuk dia agaknya ya? )


Share:

7 ulasan:

ruchan berkata...

hari2 bukak...akhirnye 1st post after hiatus... welcome back..huhu

Farid Adam berkata...

meow tak perlu hartanah, dia perlu tuan tanah yang baik je...hehe

rohaniah noor berkata...

ruchan, hahaha.. terima kasih la sentiasa jenguk blog ni..

farid adam, tuan tanah yang baik tu saya lah tu.. hehehe

sari berkata...

Akhirnya. . harap bole kongsi cerita continuosly

-dari akak yg jumpa kat bandar mahkota-

sari berkata...

Akhirnya. . harap bole kongsi cerita continuosly

-dari akak yg jumpa kat bandar mahkota-

abang ensem berkata...

Wahhhh... Dah berupdate. Welkam bek..

rohaniah noor berkata...

kak sari,rugi kan tak sempat borak lama aritu...

ae, terima kasih...

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog