shopping buku di UPM

saya ingin berkongsi cerita jumaat lepas.
sibuk sangat tak sempat menulis lagi hingga lah hari ini

saya dapat beli 2 buah buku PTS dengan diskaun terbaik!

ceritanya begini
peruzz tawarkan di Facebook, siapa yang nak beli buku2 terbitan PTS dengan harga istimewa
rupanya adik dia yang belajar di UPM ada buat jualan buku di UPM

saya memang berhasrat nak membeli dua buah buku iaitu
- Kuasai Dunia Dengan Berfikir 
- Tips Menjadi Penulis Bestseller

Buku Penulis Bestseller tu memang dah lama berhajat nak beli tapi belum sempat je lagi
tapi bila membaca ulasan tuan aqif azizan ni, membuatkan semangat nak membacanya membuak-buak.
ya, itulah besarnya pengaruh ulasan kan



Tapi kesibukan masa menyebabkan saya masih tidak sempat mencari buku ini di kedai
jadi, bila peruzz tawarkan pembelian buku dengan harga menarik ini, apa lagi
saya terus tempah dua buku ini lah

alhamdulillah.. jumaat lepas saya pergi ambil buku ni dari adik peruzz di UPM
wahh.. betul lah.. saya dapat diskaun RM 8 untuk dua buah buku ni.
best best

sempat berborak sebentar dengan tokey muda ini.
hebat beliau. muda lagi tapi dah berjinak-jinak menjadi usahawan
harapan saya, semoga dia berjaya di dalam bidang yang diusahakannya ini
dan jangan lupa keuntungan dari perniagaan, simpan dalam bentuk kenaikan modal iaitu melalui hartanah ya
boleh belajar dari abang dia yang memang dah sifu dah ni..
:)
4