Tunas Manja bukan supermarket semata-mata

3 minggu lepas saya ke kuantan
berkunjung ke rumah adik dan berkelah di cherating
sebelum pulang ke kajang, kami sempat ke Kuantan Parade

ternampak beberapa booth jualan hartanah
hm.. apa lagi, memang minat saya kan..
apa lagi, mengutip flyers lah.

Jadi saya berniat nak kongsikan di sini flyersnya
ok ke tak lokasi ni, saya pun tak pasti sebab saya memang tak mahir dengan kuantan
ye, walaupun asal pahang, tapi pahang tu besar
lagipun dulu masa kecik paling hebat gi temerloh je
minum ABC dan nasi ayam di benteng dah habis syok lah tu
habis moden dah tu..

tapi tak syok kalau kena keluar asrama pakai baju asrama
aduhhh.. hilang glemer rasanya
baju asrama tu dah la tak cukup cantik pada mata saya
mudah kedut, leceh nak seterika
kemudian orang2 kedai tu suka pandang serong kat kami dan perhati kami
puncanya sebab dulu2 ada budak sekolah kami kena tangkap curi barang
isk... ingat semua orang sama ke?

ok berbalik pada hartanah di kuantan yang saya tak mahir sangat selok beloknya

Dua buah hartanah komersial oleh pemaju Tunas Manja Development & Construction Sdn Bhd
tunas manja ni memang terkenal weh kat pahang, terutama kawasan kuantan
sebab mereka banyak buka cawangan pasaraya kat sana


Pertamanya, hartanah komersial di Tanjung Lumpur
Kedai pejabat dua tingkat
asalnya harga bermula dari RM 610,800 tapi masa kami ke sana dah tinggal yang RM 698,800 je
Freehold
Nanti akan ada pasaraya tunas manja di sini




Projek kedua, Pusat Komersil Bandar Indera Mahkota
Harga asal di flyer adalah RM 588,800 tapi kini dah jadi RM 708,800
Akan ada di sini nanti adalah Tunas Manja Indera Mahkota dan Hotel Seri Manja

maaflah flyers ni dah berlipat-lipat sebenarnya
lama sangat simpan dalam beg
tu yang ada seni tambahan kat situ.. seni garis-garis menegak... hehehehe

kalau ada di kalangan kawan-kawan yang ada info tentang dua kawasan ni, mungkin boleh kongsi di sini

Mungkin jika anda berminat, boleh hubungi developer 09-5172088 (pejabat)
atau melissa 012-9523160
miss lim 0169405218
5