majalahniaga edisi 19

Majalah Niaga edisi 19 dah sedia untuk dimuat turun secara percuma di sini

kali ni sangat istimewa kerana ia menampilkan wawancara ekslusif dengan jutawan hartanah, Dr Shah Razali
Siap ada audio temubual sekali yg boleh anda muat turun

Lagi satu kenapa ia sangat istimewa kerana buat pertama kali dalam sejarah saya, ada nama saya comel je tertulis kat belah depan tu..
cuma nama tu tak lah besar..
kecik je lah kat sebelah kiri bawah
tapi tu pun dah cukup utk membuatkan saya membawa majalah ini yg telah dicetak sebagai teman tidur...
bangga seh... (wpun orang lain tak bangga pun... tapi biar lah kan.. hehehe.. )



ok jalan lupa ya muat turun secara percuma di sini.
mari kita sama2 berkongsi dan mendapat manfaat..
sebagaimana yg pihak majalahniaga maklumkan, kita boleh juga emel atau pas kat kawan2 yang lain.. takde masalah.. 

Share:
Catat Ulasan

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog