majalahniaga edisi 19

Majalah Niaga edisi 19 dah sedia untuk dimuat turun secara percuma di sini

kali ni sangat istimewa kerana ia menampilkan wawancara ekslusif dengan jutawan hartanah, Dr Shah Razali
Siap ada audio temubual sekali yg boleh anda muat turun

Lagi satu kenapa ia sangat istimewa kerana buat pertama kali dalam sejarah saya, ada nama saya comel je tertulis kat belah depan tu..
cuma nama tu tak lah besar..
kecik je lah kat sebelah kiri bawah
tapi tu pun dah cukup utk membuatkan saya membawa majalah ini yg telah dicetak sebagai teman tidur...
bangga seh... (wpun orang lain tak bangga pun... tapi biar lah kan.. hehehe.. )



ok jalan lupa ya muat turun secara percuma di sini.
mari kita sama2 berkongsi dan mendapat manfaat..
sebagaimana yg pihak majalahniaga maklumkan, kita boleh juga emel atau pas kat kawan2 yang lain.. takde masalah.. 

Share:

4 ulasan:

Haruki berkata...

Rasa bangga untukmu juga :)

Rohaniah Noor berkata...

thank you haruki... :)

sitiezahim berkata...

frame kan la ahahhaha :P

Rohaniah Noor berkata...

nnt nampak mcm i framekan muka dsr la pulak..

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Highlight

Pengeluaran RM500 KWSP sempena serangan Covid 19. Apa kesannya?

Masih lagi dalam Arahan Kawalan Pergerakan. Semalam Perdana Menteri kita membuat pengumuman, rakyat Malaysia boleh keluarkan wang dari aka...

Popular Posts

Translate Blog

Blog Archive

Arkib Blog