majalahniaga edisi 19

Majalah Niaga edisi 19 dah sedia untuk dimuat turun secara percuma di sini

kali ni sangat istimewa kerana ia menampilkan wawancara ekslusif dengan jutawan hartanah, Dr Shah Razali
Siap ada audio temubual sekali yg boleh anda muat turun

Lagi satu kenapa ia sangat istimewa kerana buat pertama kali dalam sejarah saya, ada nama saya comel je tertulis kat belah depan tu..
cuma nama tu tak lah besar..
kecik je lah kat sebelah kiri bawah
tapi tu pun dah cukup utk membuatkan saya membawa majalah ini yg telah dicetak sebagai teman tidur...
bangga seh... (wpun orang lain tak bangga pun... tapi biar lah kan.. hehehe.. )



ok jalan lupa ya muat turun secara percuma di sini.
mari kita sama2 berkongsi dan mendapat manfaat..
sebagaimana yg pihak majalahniaga maklumkan, kita boleh juga emel atau pas kat kawan2 yang lain.. takde masalah.. 

4