video klip undilah untuk kita

Selamat Hari Sabtu

Hari ini saya nak berkongsi video klip Undilah kepada anda semua.

Bagi saya, mesej video ini jelas.. mengajak kita untuk berdaftar sebagai pengundi dan menggunakan hak kita sebagai pengundi untuk menentukan masa depan negara.

Sebagai pelabur hartanah, jangan ingat siapa memerintah negara tidak penting.

Pemimpin negara lah yang mementukan dasar2 ekonomi negara kita dan seterusnya menentukan jatuh bangun pelaburan hartanah kita.

Saya suka kata-kata Ku Li

Ingatlah..walau apa pun terjadi
Malaysia ini negara anda
Ia negara kita
Mari kita mengundi


Saya tahu ada yang tak suka video ini kerana nama orang yang Afdlin bekerjasama dengannya tu.
Tapi bagi saya, mesej video ini lebih penting.
Lihatlah, kalau ahli politik dari pelbagai parti dan rakyat dari pelbagai bangsa dan agama boleh bekerjasama dalam menjayakan video klip ini, kenapa kita pulak ego untuk tidak menyokong apa yg mereka nak sampaikan?

Mari sokong mesej yang disampaikan oleh video ini
Peace... :)

Share:

2 ulasan:

sitiezahim berkata...

yeee betul..:)

marina@chan berkata...

kan bestkan..kalu dah ader satu krisis...tolak tepi politiks..sama sama berkerjasama..membantu menyelesaikan maslah..bukan duk nenundingjari jer keje yer....

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Highlight

Pengeluaran RM500 KWSP sempena serangan Covid 19. Apa kesannya?

Masih lagi dalam Arahan Kawalan Pergerakan. Semalam Perdana Menteri kita membuat pengumuman, rakyat Malaysia boleh keluarkan wang dari aka...

Popular Posts

Translate Blog

Blog Archive

Arkib Blog