esok BERSIH 2.0?

hm.. besok adalah tarikh perhimpunan BERSIH 2.0

ada dengar khabar pengangkutan awam akan ditutup.
LRT, monorel, komuter ada yg akan ditutup.
malah perhentian, puduraya dan pekeliling pun mungkin ditutup dan operasinya dipindahkan ke hentian bas jalan duta atau terminal bs selatan.
permit bas tambahan juga dah dibekukan.

hm.. bunyi macam dah nak darurat.
nampaknya keputusan kami menunda seminar property & co satu keputusan bijak memandangkan kesukaran pengangkutan ke tempat seminar nanti.
memang ada 6 orang peserta tak mahu ia ditunda.
selebihnya nak kami menundanya ke tarikh lain atau lebih elok kami menundanya.
maaf kepada 6 orang ini.
kami kena mendengar suara majoriti.
pada masa kami set tarikh seminar ni, tarikh bersih belum diwar-warkan lagi
kemudian bila dah dengar pasal tarikh bersih ni pulak, kami tak sangka keadaan akan jadi seteruk yang saya tulis di atas tu.

hm.. masing2 dgn pendapat sendiri berkaitan bersih membersih ni.
tapi jika anda tidak terlibat, seeloknya duduk di rumah sahaja lah ye esok.
bersihkan rumah je la..
cuma pesanan saya, jangan membuat penilaian sesuka hati tanpa kita mengkaji fakta yg sebenarnya dahulu.

enjoy this video

Share:
Catat Ulasan

Disclaimer

This blog is for information and experience sharing. The authors are not responsible for any loss or damages caused by the manipulation and application of information obtained from the blog.

Facebook

Popular Posts

Translate Blog

Highlight

Mentari Court below market untuk dijual

Tiga tahun lepas, seorang kawan saya pernah bertanya potensi Mentari Court. Masa tu harga jual di sana dalam 180k. Saya katakan, bole...

Blog Archive

Real Estate Bloggers

Arkib Blog